Facilitaire diensten
Sinds de pandemie is thuiswerken niet meer weg te denken. Er wordt vaker thuis gewerkt en door meer mensen. Dit heeft gevolgen voor het gebruik en beheer van uw kantoorruimte. Is het bijvoorbeeld nog efficiënt om zelf alle facilitaire zaken te regelen, of besteedt u dit beter uit aan een ervaren partner?
Naast onze altijd-goede-schoonmaakservice bieden wij een compleet aanbod van aanvullende facilitaire diensten: onderhoud en beheer van koffie- en snoepautomaten, beheer van sanitaire benodigdheden, afvalmanagement en het verzorgen van de lunch, om maar wat voorbeelden te noemen.
Wij kunnen ook onderhoud aan uw bedrijfspand organiseren, zoals een glazenwasser, klussendienst of gevelreiniging. Wij geven u graag ruime keuze in al onze schoonmaak diensten, zodat er altijd een pakket is dat perfect bij u past. Eén telefoontje en het wordt geregeld. We zitten graag met u aan tafel.
Facilitaire diensten
- Verzorgen lunch
- Beheer en onderhoud koffieautomaten
- Beheer en onderhoud snoepautomaten
- Afvalmanagement
- Leveren en bevoorraden van sanitaire materialen
- Leveren en bevoorraden van handdesinfectiezuilen, pompjes en dispensers
- Doe-het-zelf schoonmaakpakket (deuren, klinken, telefoons, behandelstoelen, etc.)
- Verzorgen beplanting binnen
- Hovenierswerk, onderhoud parkeerplaats
Overige schoonmaak diensten
- Flexibele extra schoonmaakbeurten
- Intensieve reiniging van toetsenbord en telefoon
- Stoom-ultra-diepte reiniging van uw sanitair
- Glasbewassing
- Gevelreiniging
- Schoonmaken raambekleding binnen
- Licht technisch onderhoud
- Onderhoud vloeren